نــــا امیدم
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه
عکس عاشقانه ، تک بیتی ، دو بیتی ، جمله های ناب عاشقانه


نمیترســـم از کســـی ولی میترســـم ازخــــدا

میترســـم از کسـی کـه نمیتــرســد از خـــدا !

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نگه نداشت دلم را و جای رنجش نیست

ز دست بنده چه خیزد خدا نگهدارد

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نه هر آهی قبول افتد نه هر اشکی اثر دارد

یکی گوهر شود از صدهزاران قطره باران را

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نیست پروا تلخ کامان را ز تلخی های عشق

آب دریـا در مـذاق مـاهـی دریــا خـوشـسـت

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نه اینکه فکر کنی مرهم احتیاج نداشت

کــه زخـم هـای دل مـن عـلاج نـداشت

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نــــا امیدم گــــــــر کنی میمیرم اما باز هم

در همان حالت که می میرم دعایت میکنم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نشنو از نی نی حصیری بی نواست

بشنو از دل دل حریم کبریاست

نی بسوزد خاک و خاکستر شود

دل بسوزد خانه دلبر شود

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نیش دوست از نیش عقرب بدتر است

پس بزن ای عقرب که دردش کمتر است

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نمي گويم به وصل خويش شادم گاه گاهي كن

بـلا گــردان چشمت كـن ، مرا گاهي نگاهي كن

 

 

مهیار رحیمی

 

 



نــازی کـه ز لبـخـنـد گـل یــاس هـویــداســت

زیبائی عشق است که در چشم تو پیداست

 

 

مهیار رحیمی

 

 


ناز آن چشمی که سویش مال ماست

ناز آن دوستی که قلبش یاد ماست

 

 

مهیار رحیمی

 

 



نشايد گفتن انکس را دلـي هست

که ننهد برچنين صورت دل ازدست

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نیستی کم، نه از آیینه نه حتی از ماه

که ز دیدار تـو دیــوانـه تــرم تــا از مــاه

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نـگاهـم میکـنی اما بـه سردی

نه تنها من،تو هم دنیای دردی

 

 

مهیار رحیمی

 

 


ناز آن چشمان نازت نازنین ناز آفرید

نـاز داری نـاز كن نـازت بنازم نازنیــن

 

 

مهیار رحیمی

 

 



نامــه جـــرم مــرا روز جــزا باز مــکن

من به امید عطای تو خطا کار شدم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نرنجم که با دیگری خو کنی

تو با من چه کردی که با او کنی

 

 

مهیار رحیمی

 

 



ناز کمترکن که من اهل تمنا نیستم

زنده باعشقم واسیر سود وسودا نیستم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نگو هرگز خداحافظ که از تنهایی بـــیزارم

ز پیش من نرو هرگز که من تنها تورا دارم

 

 

مهیار رحیمی

 

 



ندارد باغ پاييزي رخ زردي که من دارم

نميداند کسي حال مرا دردي که من دارم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نيکي و بدي که در نهاد بشر است

شادي و غمي که در قضا و قدر است

با چرخ مکن حواله کاندر ره عقل

چرخ از تو هزار بار بيچاره تر است

 

 

مهیار رحیمی

 

 


ندانستم که حرفي تازه داري

ميان مردمان آوازه داري

ندانستم که ازروي محبت

توهم يک لطف بي اندازه داري

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نمیدانی دلم بسیار تنگست

میان ما و تو دیوار سنگست

به امیدی که بر گردی دوباره

نگاهم بر در و گوشم به زنگست

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نگاهت رويش سبز غزل بود

نگاهت بين شاعرها مثل بود

همه زنبور دارن گفته بودند

نگاهت بهترين رنگ عسل بود

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نگاهي آشنا بر ياس كردم

تو را در برگ گل احساس كردم

خلاصه در كلاس ناز چشمت

دو واحد عاشقي را پاس كردم

 

 

مهیار رحیمی

 

 


نشاط دهر به زخم ندامت آغشته است

شراب خوردن ما شیشه خوردن است اینجا

 

 

مهیار رحیمی

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط مهیار

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت: